toveifaggorna.blogg.se

Hej. Jag heter Tove. Det här är min blogg.

Flyttlista

Publicerad 2014-10-11 23:02:49 i Allmänt,

Jag ska flytta. Det är fortfarande en hel månad kvar men jag inser att jag tillbringar större delan av min fritid till att  tänka på detta. På ett positivt sätt. Jag har många listor just nu som på något sätt har att göra med flytten/min nya lägenhet. Jag tänte jag skulle dela med mig av den roligaste av dem.
 
Saker jag vill göra in min nya lägenhet:
 
- tända ljus
- dricka glögg vi köksbordet och se ut över julbelysta stan och min ljusstake (som jag ska köpa)
- skåla flytten med champagne
- ställa fina saker på min fina byrå
- sitta på sängen och teckna
- sitta i fåtöljen och virka
- gå ut och in ur garderoben och trivas
- sätta upp fina foton
- hitta på smarta lösningar på trånga problem
- ha det städat
- ha det stökigt
- sätta upp Emilias tavla
- bjuda in massa folk
- julmysa

Kommentarer

Postat av: emilia

Publicerad 2014-10-12 19:20:00

Åh! tre nya mysiga inlägg! kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Tove. Jag är enochsextiotvå lång och pluggar till ingenjör/arkitekt i Göteborg. Jag gillar det kravlösa umgänget bäst, dricker kaffe närhelst gott sådant finns, går lika gärna runt i läppstift och klackar som i hoodie och mössa. Superfeminist, antirasist och normkritisk efter bästa förmåga. Älskar att pyssla, pussla, snickra, inreda och diverse annat kreativt. Harry Potter är min eviga bakgrundsmusik och fuldans min medicin. Det här är min blogg. Läs gärna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela