toveifaggorna.blogg.se

Hej. Jag heter Tove. Det här är min blogg.

Upp upp och iväg!

Publicerad 2014-07-03 22:56:00 i Allmänt,

 Sista veckan i Innsbruck. Då måste en ju hitta på allt som en inte hunnit med innan. Typ som att hänga på Michelle när hon segelflyger. Så det gjorde jag så klart. 
Vi började med att dra ut plastplanen till startplatsen
Planen dras upp med vinschar som piloten släpper med en spak vid lämplig tidpunkt.
Vi hann en bit högre än så här (600) innan min kropp kom på att den ju faktiskt är åksjuk och ställde till det för mig. Michelle ignorerade mina tappra försök till "Det går över" och tog ner oss igen. Snopet, tyckte jag. Men 15 min med berg och dalbana fast på riktigt kanske inte är så illa. Och det blir fler gånger, försäkrade Mischi. Och då ska jag ha stoppat i mig åksjukepiller, bestämde jag.

Kommentarer

Postat av: emilia

Publicerad 2014-10-12 19:14:25

O.o wow

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Tove. Jag är enochsextiotvå lång och pluggar till ingenjör/arkitekt i Göteborg. Jag gillar det kravlösa umgänget bäst, dricker kaffe närhelst gott sådant finns, går lika gärna runt i läppstift och klackar som i hoodie och mössa. Superfeminist, antirasist och normkritisk efter bästa förmåga. Älskar att pyssla, pussla, snickra, inreda och diverse annat kreativt. Harry Potter är min eviga bakgrundsmusik och fuldans min medicin. Det här är min blogg. Läs gärna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela